Bendik Østrem Svalastog
Systemutvikler
63 89 81 92
Digitale teknologier
Kjeller
bsva@nilu.no
Bendik Østrem Svalastog jobber som full-stack utvikler. Hans kjernekompetanse ligger innen DevOps, Java, diskret matte, arbeidsmetodikker og logikk, og faglig formidling. Han har en bachelor i programmering fra Universitetet i Oslo og ved siden av jobben tar han en mastergrad i programmering og systemarkitektur samme sted, for å styrke faglig dybde og forfølge en interesse for forskning.
Bendik har hatt mange jobber som lærer, for både barn og voksne, og har tatt med seg det til NILU og holdt kurs om Git og Test Driven Development (TDD) for kolleger. Han har en mangfoldig arbeidserfaring fra corporate konsulentbransje og har jobbet med store aktører som Telenor, Mesta, Vipps, Produsentregisteret, Ardoq, Digitalt Førerkort og Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap. Han har også vært et år på Frischsenteret som forskningsassistent i et prosjekt rett etter studietiden.
Transformerende samspill mellom digitale teknologier og mennesker for bærekraftig inneklima i skoler (Digg-min-skole)
Godt inneklima på skolen er viktig for helse og trivsel hos elever og ansatte, og har vesentlig påvirkning på elevenes læringsutbytte. Godt vedlikehold av bygg og drift av de tekniske […]
Bendik Østrem Svalastog jobber som full-stack utvikler. Hans kjernekompetanse ligger innen DevOps, Java, diskret matte, arbeidsmetodikker og logikk, og faglig formidling. Han har en bachelor i programmering fra Universitetet i Oslo og ved siden av jobben tar han en mastergrad i programmering og systemarkitektur samme sted, for å styrke faglig dybde og forfølge en interesse for forskning.
Bendik har hatt mange jobber som lærer, for både barn og voksne, og har tatt med seg det til NILU og holdt kurs om Git og Test Driven Development (TDD) for kolleger. Han har en mangfoldig arbeidserfaring fra corporate konsulentbransje og har jobbet med store aktører som Telenor, Mesta, Vipps, Produsentregisteret, Ardoq, Digitalt Førerkort og Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap. Han har også vært et år på Frischsenteret som forskningsassistent i et prosjekt rett etter studietiden.
Transformerende samspill mellom digitale teknologier og mennesker for bærekraftig inneklima i skoler (Digg-min-skole)
Godt inneklima på skolen er viktig for helse og trivsel hos elever og ansatte, og har vesentlig påvirkning på elevenes læringsutbytte. Godt vedlikehold av bygg og drift av de tekniske […]