Fant 9856 publikasjoner.
Viser side 208 av 395:
European collaboration for improved monitoring of Icelandic volcanoes: Status of the FUTUREVOLC project after the initial 18 months.
Dumont, S.; Parks, M.; Sigmundsson, F.; Vogfjörð, K.; Einarsdóttir, H.M.; Gudmundsson, M.T.; Kristinsson, I.; Loughlin, S.; Ilyinskaya, E.; Hooper, A.; Kylling, A.; Witham, C.; Bean, C.; Braiden, A.; Ripepe, M.; Prata, F.; Heiðarsson, E.P.; other members of the FUTUREVOLC team.
NILU at Svalbard - focusing on atmospheric compositional change and process understanding.
NILU F
Myhre, C.L.; Hermansen, O.; Stohl, A.; Yttri, K.E.; Eckhardt, S.; Aas, W.; Tørseth, K.; Silyakova, A.; Ferré, B.; Mienert, J.; Myhre, G.; Pyle, J.; Paris, J.-D.; Greinert, J.; Nisbet, E.; Lowry, D.; Fischer, R.
Nitrous oxide emissions 1999 to 2009 from a global atmospheric inversion.
Thompson, R.L.; Chevallier, F.; Crotwell, A.M.; Dutton, G.; Langenfelds, R.L.; Prinn, R.G.; Weiss, R.F.; Tohjima, Y.; Nakazawa, T.; Krummel, P.B.; Steele, L.P.; Fraser, P.; Ishijima, K.; Aoki, S.
TransCom N2O model inter-comparison - Part 1: Assessing the influence of transport and surface fluxes on tropospheric N2O variability.
Thompson, R.L.; Patra, P.K.; Ishijima, K.; Saikawa, E.; Corazza, M.; Karstens, U.; Wilson, C.; Bergamaschi, P.; Dlugokencky, E.; Sweeney, C.; Prinn, R.G.; Weiss, R.F.; O'Doherty, S.; Fraser, P.J.; Steele, L.P.; Krummel, P.B.; Saunois, M.; Chipperfield, M.; Bousquet, P.
Sensitivity analysis of ammonia emission reductions on exceedances of PM air quality standards.
ETC/ACM Technical Paper, 2013/12
Beauchamp, M.; Bessagnet, B.; Meleux, F.; Colette, A.; Rouïl, L.; Guerreiro, C.; Tsyro, S.; de Leeuw, F.; Ruyssenaars, P.; Sauter, F.; Velders, G.
Ny E39 Gartnerløkka Breimyrkrysset. Luftsonekart.
NILU OR
Tønnesen, D.
Utbredelse av Rød og Gul sone for luftkvalitet er beregnet for ny vegtrase på E39 mellom Gartnerløkka og Breimyrkrysset. Beregningene er basert på modellering av utslipp og spredning fra veg, samt estimat for bakgrunnskonsentrasjoner. Gul sone strekker seg opptil 40 m ut fra vegens midtlinje og rød sone opptil 20 m fra vegens midtlinje.